PROGRAM
PROGRAM
W tym roku poza uroczystą galą i pokazami wideoklipów zapraszamy Was do udziału w bogatym programie szkoleń i warsztatów prowadzonych przez profesjonalistów z branży filmowej. Udział w nich jest bezpłatny, po uprzednim zarejestrowaniu się na portalu evenea.pl na każdy z planowanych warsztatów.
Warsztaty i szkolenia odbywać się będą w Akademickim Centrum Designu - ul. Księży Młyn 13-15 (oczywiście w Łodzi ).
Szczegółowy program znajdziecie TUTAJ
Poza warsztatami czekają na was wydarzenia specjalne związane z konkursem polskich wideoklipów. Będą to:
NOC POLSKICH WIDEOKLIPÓW
2 grudnia od godz 20:00 na miejsce: Pop’n’art Plac Wolności
Podczas tego wieczoru pokażemy wszystkie wideoklipy, które otrzymały nominacje w tym roku.
WSTĘP WOLNY - wydarzenie bez rejestracji
W tym roku poza uroczystą galą i pokazami wideoklipów zapraszamy Was do udziału w bogatym programie szkoleń i warsztatów prowadzonych przez profesjonalistów z branży filmowej. Udział w nich jest bezpłatny, po uprzednim zarejestrowaniu się na portalu evenea.pl na każdy z planowanych warsztatów.
Warsztaty i szkolenia odbywać się będą w Akademickim Centrum Designu - ul. Księży Młyn 13-15 (oczywiście w Łodzi ).
Szczegółowy program znajdziecie poniżej.
Poza warsztatami czekają na was wydarzenia specjalne związane z konkursem polskich wideoklipów. Będą to:
NOC POLSKICH WIDEOKLIPÓW
2 grudnia od godz 20:00 na miejsce: Pop’n’art Plac Wolności
Podczas tego wieczoru pokażemy wszystkie wideoklipy, które otrzymały nominacje w tym roku.
WSTĘP WOLNY - wydarzenie bez rejestracji
GALA WRĘCZENIA NAGRÓD PL MUSIC VIDEO AWARDS
Do udziału w gali zapraszamy wszystkie ekipy nominowanych teledysków a także wszystkich miłośników wideoklipów. Rejestracje możliwe są od 21 listopada.
3 grudnia godz. 18:00 miejsce: Akademia Sztuk Pięknych ul. Wojska Polskiego 121
Po Gali - zapraszamy na mini after na miejscu, kawę, herbatę, kieliszek wina i omówienie wyników na gorąco.
Główny after po gali odbędzie się w Pop’n’Art pl. Wolności 6 od godz. 22:30
(wstęp wolny)
POKAZ NAGRODZONYCH WIDEOKLIPÓW
4 grudnia Hotel Puro, Kino Paradiso - ul Ogrodowa 16 godz. 18:00
WSTĘP WOLNY - wydarzenie bez rejestracji
POKAZ NAGRODZONYCH WIDEOKLIPÓW
4 grudnia Hotel Puro, Kino Paradiso - ul Ogrodowa 16 godz. 18:00
WSTĘP WOLNY - wydarzenie bez rejestracji
Wykładowca: | Tytuł: | Godzina: |
---|---|---|
Igor Pająk | Jak zrobić karierę w przemyśle filmowym? | 13:00 - 14:45 |
Wojciech Nerkowski | Scenariusz w teledysku i nie tylko | 15:00 - 17:00 |
Piotr Onopa | Intymność na planach filmowych | 17:30 - 19:00 |
Wykładowca: | Wykład: | Godzina |
---|---|---|
Igor Pająk | Jak zrobić karierę w przemyśle filmowym? | 13:00 - 14:45 |
Wojciech Nerkowski | Scenariusz w teledysku i nie tylko | 15:00 - 17:00 |
Piotr Onopa | Intymność na planach filmowych | 17:30 - 19:00 |
1.Igor Pająk - Jak zrobić karierę w przemyśle filmowym?
13:00-14:45
2. Wojciech Nerkowski - Scenariusz w teledysku i nie tylko
15:00 - 17:00
3. Piotr Onopa - Intymność na planach filmowych
17:30-19:00
Spotkanie kierujemy do początkujących reżyserów, operatorów, scenografów, kostiumografów, montażystów i każdego, kto chce pracować w przemyśle filmowym: w reklamie, teledyskach, filmach, i zarabiać na tym pieniądze. Igor opowie o tym jak walczyć o siebie. Jak zdobywać kontakty. Jak rozmawiać z artystami i wytwórniami. Opowie o swojej drodze zawodowej i doradzi jak pokierować swoją karierą.
13:00 - 14:45
Spotkanie kierujemy do początkujących reżyserów, operatorów, scenografów, kostiumografów, montażystów i każdego, kto chce pracować w przemyśle filmowym: w reklamie, teledyskach, filmach, i zarabiać na tym pieniądze. Igor opowie o tym jak walczyć o siebie. Jak zdobywać kontakty. Jak rozmawiać z artystami i wytwórniami. Opowie o swojej drodze zawodowej i doradzi jak pokierować swoją karierą.
Head of commercial @ Match and Spark* Absolwent Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach. Od pięciu lat związany z Match and Spark* jako agent.
Na co dzień zajmuje się około 70 klientami, m.in. reżyserami, operatorami, scenografami, fotografami.
W swoim telefonie ma zapisanych 5 000 kontaktów do producentów z Polski, Europy czy USA. Rocznie, ze swoim teamem agentów, zamyka około 300 projektów reklamowych od Warszawy, przez Berlin, Dubaj, skończywszy na Los Angeles.
Motto, którym kieruje się zawodowo, zawarte jest w słowach Michaela Ovitza “It’s not about money. The money will flow. It’s about power and influence.”
Wojtek opowie o tym, jak zabrać się za napisanie scenariusza do teledysku. Opowie o zasadach, jakimi trzeba się kierować tworząc historię, i jak je łamać. Przedstawi wam podstawowe błędy, jakie najczęściej popełniają początkujący scenarzyści. Po warsztacie Wojtka pisanie scenariuszy będzie dla was dużo przyjemniejsze i łatwiejsze, a budowę i prawidła opowiadania historii będziecie mieli w małym palcu.
15:00 - 17:00
Wojtek opowie o tym, jak zabrać się za napisanie scenariusza do teledysku. Opowie o zasadach, jakimi trzeba się kierować tworząc historię, i jak je łamać. Przedstawi wam podstawowe błędy, jakie najczęściej popełniają początkujący scenarzyści. Po warsztacie Wojtka pisanie scenariuszy będzie dla was dużo przyjemniejsze i łatwiejsze, a budowę i prawidła opowiadania historii będziecie mieli w małym palcu.
Wojciech Nerkowski - scenarzysta, pisarz i tłumacz. Współtwórca popularnych polskich seriali: „Na Wspólnej", „BrzydUla”, „Do dzwonka", „Singielka", „Echo serca", „M jak miłość", „Święty". Autor scenariuszy dwóch filmów fabularnych: "Los numeros" i "Jak zostać gwiazdą". Wykładowca scenariopisarstwa w StoryLab. Autor dziewięciu powieści, najnowsza "Everest. Poruszę niebo i ziemię" ukazała się w listopadzie.
Wojciech Nerkowski - scenarzysta, pisarz i tłumacz. Współtwórca popularnych polskich seriali: „Na Wspólnej", „BrzydUla”, „Do dzwonka", „Singielka", „Echo serca", „M jak miłość", „Święty". Autor scenariuszy dwóch filmów fabularnych: "Los numeros" i "Jak zostać gwiazdą". Wykładowca scenariopisarstwa w StoryLab. Autor dziewięciu powieści, najnowsza "Everest. Poruszę niebo i ziemię" ukazała się w listopadzie.
Podczas tego warsztatu dowiecie się jak bezpiecznie zrealizować scenę intymną. Czym jest świadoma zgoda aktorów? Na czym polega praca koordynatorek i koordynatorów intymności. O granicach i zasadach, którymi trzeba kierować się podczas realizowania scen intymnych, opowie koordynator scen intymnych, ale jednocześnie reżyser teledysków i reklam.
17:30 - 19:00
Podczas tego warsztatu dowiecie się jak bezpiecznie zrealizować scenę intymną. Czym jest świadoma zgoda aktorów? Na czym polega praca koordynatorek i koordynatorów intymności. O granicach i zasadach, którymi trzeba kierować się podczas realizowania scen intymnych, opowie koordynator scen intymnych, ale jednocześnie reżyser teledysków i reklam.
Reżyser o wyjątkowej estetyce i poczuciu humoru. Pasja do tworzenia teledysków i gry na perkusji nadaje jego pracom charakterystyczny rytm. Piotr przywiązuje dużą wagę do szczegółów i zawsze wprowadza dobrą atmosferę na planie zdjęciowym. Te atuty zostały docenione przez takie marki jak Nike, Coca-Cola, Durex, Absolut, Samsung, Virgin Mobile czy Citi Bank. W 2016 r. został nagrodzony Fryderykiem za teledysk W DOBRĄ STRONĘ Dawida Podsiadło. W 2018 r. spot NETIOKRACJA w reżyserii Piotra otrzymał Złoty Miecz KTR w kategorii Communication/Video.
Wykładowca: | Tytuł: | Godzina: |
---|---|---|
Olga Ładna Toeplitz i Szymon Ronowicz | Postprodukcja wideoklipów i korekcja barwna | 14:30 - 16:30 |
Sebastian Pańczyk | Master class - kolażowe myślenie historią | 17:00 - 19:00 |
Wykładowca: | Tytuł: | Godzina: |
---|---|---|
Maciej Buchwald | Jak powstała Patoreakcja - Case study teledysku Maty | 11:00 - 12:30 |
Helena Ganjalyan | Ruch i taniec w teledysku | 11:00 - 13:00 |
Filip Załuska | Zgrany duet czy skłocone małżeństwo? Współpraca reżysera z operatorem. | 13:00 - 15:30 |
Kondrad Mikołajczyk - Film Produkacja | Z Produkcja teledysku od pomysłu do realizacji | 14:00 - 15:45 |
1. Olga Ładna - Toeplitz i Szymon Ronowicz - Postprodukcja wideoklipów i koloryzacja.
14:30 - 16:30
2. Sebastian Pańczyk - Master class - kolażowe myślenie historią.
17:00 - 19:00
Szymon opowie szczegółowo o kolejnych etapach postprodukcji wideoklipu. Opowie jakich narzędzi i templatów używa się do planowania i prowadzenia projektów. W drugiej części spotkania przedstawione i omówione szczegółowo zostaną zagadnienia techniczne związane z korekcją kolorów.
14:30 - 16:30
Szymon opowie szczegółowo o kolejnych etapach postprodukcji wideoklipu. Opowie jakich narzędzi i templatów używa się do planowania i prowadzenia projektów. W drugiej części spotkania przedstawione i omówione szczegółowo zostaną zagadnienia techniczne związane z korekcją kolorów.
Szymon Ronowicz - kolorysta. Absolwent Zarządzania Cyfrową Postprodukcją Filmową w PWSFiT w Łodzi. Członek Gildii Montażu i Postprodukcji. Od 2017 roku wykonuje korekcję barwną reklam, teledysków oraz filmów dokumentalnych i krótkometrażowych w Davinci Resolve. Od kilku lat zajmuje się rówież retuszem i compositingiem. Pracował dla takich marek jak Chanel, Porsche, BMW, Lotus, Carolina Herrera, McDonalds czy Żabka. Filmy z jego korekcją barwną, m.in. Last Sunday, Turbo Love, Trzech Znanych P., Film Z Angielskimi Napisami, Pomiędzy, zdobywały nagrody na festiwalach w Polsce i za granicą.
Sebastian zaprasza Was na spotkanie takimi słowami:
Na przykładzie moich teledysków postaram się opowiedzieć, jak powstaje ich pomysł. Czym jest i jak w moim przypadku wygląda kolażowe myślenie historią i na ile to ułatwia sklejanie historii z utworem. Powiem o swoich teledyskach, może sobie niektóre obejrzymy. Opowiem o paru inspiracjach, choć nie za dużo, bo wiadomo jak jest z inspiracjami. Chętnie odpowiem na pytania jeśli będę umiał. Jeśli nie będę umiał, to zgrabnie zmienię temat i na przykład opowiem o plastyce obrazu i rodzaju narracji jaki staramy się kreować w pracy nad muzycznym wideo. Na ile wpływa na niego sam utwór. Czyli o takim wyczuleniu na drgania emocji zawartych w utworze. To chyba wszystko co przewiduje na ten wieczór, ale oczywiście będziecie mogli rozszerzyć to spotkanie swoimi pytaniami o inne tematy. Do zobaczenia w Łodzi.
17:00 - 19:00
Sebastian zaprasza Was na spotkanie takimi słowami:
Na przykładzie moich teledysków postaram się opowiedzieć, jak powstaje ich pomysł. Czym jest i jak w moim przypadku wygląda kolażowe myślenie historią i na ile to ułatwia sklejanie historii z utworem. Powiem o swoich teledyskach, może sobie niektóre obejrzymy. Opowiem o paru inspiracjach, choć nie za dużo, bo wiadomo jak jest z inspiracjami. Chętnie odpowiem na pytania jeśli będę umiał. Jeśli nie będę umiał, to zgrabnie zmienię temat i na przykład opowiem o plastyce obrazu i rodzaju narracji jaki staramy się kreować w pracy nad muzycznym wideo. Na ile wpływa na niego sam utwór. Czyli o takim wyczuleniu na drgania emocji zawartych w utworze. To chyba wszystko co przewiduje na ten wieczór, ale oczywiście będziecie mogli rozszerzyć to spotkanie swoimi pytaniami o inne tematy. Do zobaczenia w Łodzi.
Reżyser, ilustrator, designer. Absolwent Wydziału Rzeźby na wrocławskiej ASP. Jako scenarzysta i reżyser zadebiutował serią “Kórt i Albin" emitowaną w MTV oraz wyprodukowany przez Canal+ „Niezły kanał", który otrzymał złoto na festiwalu PromaxBDA i ADC*E i został wyróżniony na Festiwalu Animago. Jest twórcą wielokrotnie nagradzanych teledysków dla duetu Fisz Emade, Syny, Pirenikowski/Brodka, zespołu Voo Voo i Dawida Podsiadło. Scenarzysta i reżyser filmu „Ogień świętego Antoniego" z muzyką belgijskiego zespołu Graindelavoix, wyróżnionego wyróżnionego między innymi nagrodą główną festiwalu Long Story Short w kategorii „Fabuła". Reżyser i scenarzysta filmu „Vivaldi Stabat Mater" z muzyką w wykonaniu Jakuba Józefa Orlińskiego i Capella Cracoviensis nagrodzonego prestiżową nagrodą Opus Klassik w kategorii Audiovisual Music Production. W ostatnich latach wyreżyserował kilkadziesiąt reklam promujących międzynarodowe i krajowe marki, między innymi M&M's, Ikea, T-Mobile, Orange, Canal+, ING, Heyah, McDonald's. Zdobywca licznych nagród na konkursach w Polsce i za granicą, juror konkursów reklamowych. Jest autorem najbardziej znanych w Polsce postaci reklamowych „brand hero", ekspertem od animacji postaci. Współzałożyciel i dyrektor kreatywny studia Dobro.
FILMOGRAFIA:
- 2020 VIVALDI – STABAT MATER, krótkometrażowy film muzyczny
- 2020 GRAINDELAVOIX - OGIEŃ ŚW. ANTONIEGO, krótkometrażowy film muzyczny
- 2018 ROJST, czołówka serialu
- 2007 NIEZŁY KANAŁ, serial animowany
- 2002 KÓRT I ALBIN, film animowany
NAGRODY:
- 2022 - Best Experimental Video na Bucharest Film Awards, Best Experimental Video na Demetera International Film Festival - Graindelavoix - Saint Anthony's Fire
- 2022 - Opus Klassik - Audiovisual Music Production of the Year - Vivaldi „Stabat Mater"
- 2022 - Best Music Video na Demetera International Film Festival -Quebonafide & Tommy Cash - Benz Dealer
- 2021 - KTR Hall of Fame
- 2021 - Best Music Video na Dublin International Short Film & Music Festival, 2nd Most Bizarre na Berlin Music Video Awards - Graindelavoix - Saint Anthony's Fire
- 2021 - Oficjalna selekcja na Warszawskim Festiwalu Filmowym – Vivaldi - Stabat Mater,
- 2020 - Nagroda Muzyczna Fryderyk w kategorii Teledysk Roku za Syny - Nag Champa
- 2019 - Grand Prix na Festiwalu Polskich Wideoklipów Yach Film, Grand Prix na PL Music Video Awards, Najlepszy teledysk HipHop na PL Music Video Awards - Syny - Nag Champa
- 2017 - Nagroda Muzyczna Fryderyk w kategorii Teledysk Roku za Dawid Podsiadło - Pastempomat
Wykładowca: | Tytuł: | Godzina: |
---|---|---|
Maciej Buchwald | Jak powstała Patoreakcja - Case study teledysku Maty | 11:00 - 12:30 |
Helena Ganjalyan | Ruch i taniec w teledysku | 11:00 - 13:00 |
Filip Załuska | Zgrany duet czy skłocone małżeństwo? Współpraca reżysera z operatorem. | 13:00 - 15:30 |
Kondrad Mikołajczyk - ,Film Produkacja | Produkcja teledysku od pomysłu do realizacji | 14:00 - 15:45 |
Zuzanna Kolanowska, Przemysław Krawczyk, Michał Gruszczyński | Warunki pracy dla młodych twórców teledysków | 16:00 - 17:00 |
Wykładowca: | Wykład: | Godzina |
---|---|---|
Igor Pająk | Jak zrobić karierę w przemyśle filmowym? | 13:00 - 14:45 |
Wojciech Nerkowski | Scenariusz w teledysku i nie tylko | 15:00 - 17:00 |
Piotr Onopa | Intymność na planach filmowych | 17:30 - 19:00 |
1. Maciej Buchwald - Jak powstawała Patoreakcja - Case study teledysku Maty
11:00 - 12:30
2. Helena Ganjalyan - Ruch i taniec w teledysku
11:00 - 13:00
3. Filip Załuska - Zgrany duet czy skłócone małżeństwo? Współpraca reżysera z operatorem.
13:00 - 15:30
4. Konrad Mikołajczyk - Film Produkcja
Produkcja teledysku od pomysłu do realizacji
14:00 - 15:45
5. Zuzanna Kolanowska, Przemysław Krawczyk, Michał Gruszczyński - Warunki pracy dla młodych twórców teledysków
16:00 - 17:00
Maciej Buchwald, przedstawi case study produkcji jednego z najgłośniejszych i najbardziej komentowanych teledysków - Patoreakcji Maty. Maciej opowie również o specyfice współpracy ze środowiskiem hiphopowym przy produkcji wideoklipów.
11:00 - 12:30
Maciej Buchwald, przedstawi case study produkcji jednego z najgłośniejszych i najbardziej komentowanych teledysków - Patoreakcji Maty. Maciej opowie również o specyfice współpracy ze środowiskiem hiphopowym przy produkcji wideoklipów.
Ukończył dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, wiedzę o teatrze na Akademii Teatralnej oraz reżyserię w Szkole Filmowej w Łodzi. Autor filmów oraz teledysków (m.in dla Maty, Krzysztofa Zalewskiego, Rasmentalism, czy O.S.T.R).
Reżyser, scenarzysta, komik i improwizator.
Nagradzany na polskich oraz międzynarodowych festiwalach filmowych (m.in. Grand Prix Konkursu Krótkometrażowego na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni).
Współpracował m.in. z Januszem Gajosem, Andrzejem Sewerynem, Maciejem Stuhrem, Dorotą Masłowską, Szczepanem Twardochem, Mariuszem Szczygłem. W 2015 wystąpił w spektaklu „Nieznośnie długie objęcia“ w reżyserii Iwana Wyrypajewa w Teatrze Powszechnym w Warszawie.
Obecnie realizuje swój pełnometrażowy debiut filmowy.
Podczas warsztatu na konkretnych przykładach porozmawiamy o tym jak nazywać i dobierać jakości ruchowe do danego tematu czy estetyki klipu. Jak rozmawiać o nich z choreografem i komunikować swoje potrzeby. Następnie dzięki obecności zaproszonej dwójki tancerzy będziemy przyglądać się przykładowym choreografiom okiem kamery i rozmawiać o tym co sprawia, że one "działają" lub nie, jak je filmować, żeby wydobyć ich walory w ruchu i kątach patrzenia kamery.
11:00 - 13:00
Podczas warsztatu na konkretnych przykładach porozmawiamy o tym jak nazywać i dobierać jakości ruchowe do danego tematu czy estetyki klipu. Jak rozmawiać o nich z choreografem i komunikować swoje potrzeby. Następnie dzięki obecności zaproszonej dwójki tancerzy będziemy przyglądać się przykładowym choreografiom okiem kamery i rozmawiać o tym co sprawia, że one "działają" lub nie, jak je filmować, żeby wydobyć ich walory w ruchu i kątach patrzenia kamery.
Reżyserka, aktorka, choreografka – absolwentka Państwowej Wyższej
Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego (obecnie: Akademia Sztuk
Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego) w Krakowie na kierunku aktorstwo, ze specjalizacją teatr tańca. Realizuje autorskie projekty filmowe i teatralne, a także współpracuje z innymi reżyserami jako choreograf na planach teledysków, sesji zdjęciowych, reklam i spektakli dramatycznych.
Aktualnie pracuje nad rozwojem pełnometrażowego debiutu fabularnego – jej projekt „Jestem kim chcesz”, realizowany we współpracy z Bartoszem Szpakiem, otrzymał dofinansowanie PISF i jest w fazie developmentu. Obszar swoich działań traktuje jako zestaw naczyń połączonych i stara się by doświadczenie i umiejętności nabyte w każdym z nich osobno, wpływały na siebie wzajemnie. Interesuje ją detal i badanie analogii w pozornie nieprzystających obszarach; szukanie odpowiedniej perspektywy, bo ta według niej może wszystko zmienić. Inspirują ją nieoczywiste napięcia i połączenia.
Filip postanowił wziąć na tapetę dość drażliwy dla wielu temat, czyli współpracę reżysera z operatorem.
13:00 - 15:30
Opis
Wkrótce
Warsztat skierowany jest do kierowników produkcji i producentów wideoklipów. Podczas spotkania Konrad zapozna Was szczegółowo z poszczególnymi etapami produkcji. Opowie o tym jak wygląda produkcja przy dużych jak i niszowych projektach. Ze spotkania wyjdziecie zaopatrzeni w bezcenną wiedzę zdobywaną na planach reklam, filmów i teledysków. Wszystkie zagadnienia o jakich powinien pamiętać producent i kierownik produkcji pracując przy teledyskach.
14:00 - 15:45
Warsztat skierowany jest do kierowników produkcji i producentów wideoklipów. Podczas spotkania Konrad zapozna Was szczegółowo z poszczególnymi etapami produkcji. Opowie o tym jak wygląda produkcja przy dużych jak i niszowych projektach. Ze spotkania wyjdziecie zaopatrzeni w bezcenną wiedzę zdobywaną na planach reklam, filmów i teledysków. Wszystkie zagadnienia o jakich powinien pamiętać producent i kierownik produkcji pracując przy teledyskach.
Konrad Mikołajczyk - absolwent UW wydział Dziennikarstwa i Nauk politycznych, PWSFTviT Organizacja Produkcji, ZPAF Fotografia.
Zaczynał od produkcji teledysków dla Dizkret/Praktik, Bez Cenzury, Andrzeja Piasecznego, T.Love, Doroty Miśkiewicz.
Od 20 lat związany z branżą reklamową i produkcją reklamową, kierownik produkcji, kreatywny producent, scenarzysta.
Współreżyser kampanii społecznych dla PSD „Cukrzyca - Niebezpieczny związek” oraz PZU „Z myślą o bezpieczeństwie”.
Zrealizował ponad 200 reklam w Polsce i za granicą. Obecnie Head of Production Film Produkcja www.filmprodukcja.com
Miłośnik przyrody, fotografii i sportu.
Panel zrealizowany przez przedstawicieli Związku Zawodowego Filmowców przy współpracy z platformą Crew United.
Panel zrealizowany przez przedstawicieli Związku Zawodowego Filmowców przy współpracy z platformą Crew United.
Zuzanna Kolanowska - Przygodę z filmem rozpoczynała od pracy w produkcji reklam, a póżniej telewizji śniadaniowej. Potem zmieniła kierunek i już od 5 lat zajmuje się kostiumami i scenografią.
Ma w swoim portfolio zarówno projekty reklamowe i teledyski (m.in. Pono), jak i filmy fabularne i seriale.
Przemysław Krawczyk - Wiceprzewodniczący Związku Zawodowego Filmowców, absolwent WSSiP w Łodzi, z branżą filmową związany od ponad 15 lat, doświadczenie zdobywał jako script supervisor, asystent reżysera i koordynator scen zbiorowych na planach takich filmów jak „Wołyń" „Kler" „Chemia" „Konwój" „Sztuka kochanka" czy „Ślepnąc od świateł". Od 4 lat wykorzystuje zdobyte wcześniej doświadczenie w pracy II reżysera przy produkcji polskich i zagranicznych filmów, reklam i seriali: „Ostatnia wieczerza" „Na chwile na Zawsze", „Zup Nic", „Agent Hamilton", „Joika", „Inni ludzie", „Osiecka", „Stulecie winnych".
Michał Gruszczyński - Michał Gruszczyński jest absolwentem Wydziału Operatorskiego łódzkiej Szkoły Filmowej i Wydziału Sztuki Nowych Mediów ASP w Warszawie. W 2018 Michał ukończył ASC Masterclass w Los Angeles. Jest autorem zdjęć do ponad 10 teledysków trzykrotnie nominowanych do nagród PLMVA. Teledysk dla Kwiatu Jabłoni "Dziś późno pójdę spać", którego jest także reżyserem i producentem, zdobył Grand Prix w kategorii "Folk". Poza teledyskami pracuje przy filmach dokumentalnych, reklamach i produkcjach fabularnych.